SubhanAllah !! Video: Kanak-kanak hilang ditemui keluar dari semak setelah azan dilaung

No Comments
Seorang kanak-kanak lelaki telah hilang selama dua hari. Ini membuatkan keluarganya risau dan dan meminta bantuan orang ramai untuk mencarinya.


Kejadian ini berlaku di Songkla, Selatan Thai. Operasi mencari dilakukan di kawasan hutan yang disyaki kanak-kanak terbabit hilang.

Azan dilaungkan ayat-ayat suci Al-Quran di bacakan. Alangkah terkejutnya orang-orang yang terlibat dalam operasi ini apabila melihat kanak-kanak terbabit tiba-tiba muncul dari dalam semak hutan tanpa menunjukkan sebarang tanda ada laluan atau bekas disepanjang pencarian dibuat.

Kanak-kanak ini dipercayai telah disorok oleh makhluk halus. Bagi memulihkan ingatan, kanak-kanak ini telah di beri rawatan Islam dengan dibacakan selawat dan ayat-ayat suci Al-Quran.

WaAllahu'alam. Saksikan video di bawah ini: (PAUTAN VIDEO)

Sesungguhnya syaitan, jin dan iblis kerjanya untuk menyesatkan dan menganggu kehidupan manusia. Orang kita sebut makhluk halus. Saksikan VIDEO dan cerita Kanak-kanak hilang, ditemui tiba-tiba keluar dari semak belukar setelah azan dilaungkan.. cerita di [http://goo.gl/0QU08e]
Posted by Oh Dunia on Tuesday, October 20, 2015


back to top